Darmowa dostawa przy zamówieniu za min. 150 PLN!

Kubki reklamowe w trakcie spotkania z kontrahentem

Posiadanie gadżetów firmowych może przynieść wiele korzyści, w tym m.in. pozostanie w świadomości klientów. Jednym z produktów, które warto wykorzystać w takim celu, jest kubek z logiem firmy. Sprawdź, w czym pomoże Ci inwestowanie w taki produkt reklamowy i na co zwrócić uwagę, aby spotęgować skuteczność upominków dla klientów.

Tak naprawdę wielu przedsiębiorców nawet nie zdaje sobie sprawy, jak dużą rolę w firmie odgrywają gadżety reklamowe. Wyobraź sobie sytuację, kiedy do Twojej firmy przychodzi kontrahent, z którym chcesz podpisać ważną umowę czy rozpocząć współpracę. Wtedy właśnie możesz podać kawę w kubkach z nadrukiem z logo przedsiębiorstwa. Co dzięki temu osiągniesz? Udowodnisz, że w Twoim biznesie liczy się każdy detal, a firma dobrze prosperuje i pracuje nad podnoszeniem świadomości na temat marki. Jeden kubek z logiem firmy może przekazać więcej niż Ci się wydaje.

Prezent dla stałych klientów

Najlepiej, aby kubek z nadrukiem nawiązywał, np. pod względem kolorystycznym, do branży, w której działasz. Dzięki temu będzie on stanowić doskonały prezent dla osób, które często korzystają z Twoich usług lub nabywają sprzedawane przez Ciebie produkty. Możesz je dawać przy szczególnych okazjach, np. rocznicy pojawienia się na rynku czy też w ramach prezentu świątecznego od firmy. Pamiętaj, że nie chodzi tutaj tylko o obdarowanie klientów indywidualnych, gdyż partnerzy biznesowi także mogą ucieszyć się z takiego prezentu.

Kolejną sytuacją, w której warto podarować komuś kubek reklamowy, jest próba zachęcenia osób, które dotąd nie wybierały Twojej oferty. W ten sposób zwrócisz ich uwagę, a przy okazji być może z perspektywy czasu okaże się, że był to początek długotrwałej współpracy. Zatem decydując się na taką opcję, realnie inwestujesz w przyszłość swojej firmy.

Kubek reklamowy jako gratis do zakupów

Każdy lubi dostawać coś za darmo, dlatego, jeśli masz swój sklep internetowy lub stacjonarny, to koniecznie pomyśl o gratisach. Rozdawanie kubków z logo wydaje się kosztownym zabiegiem, jeśli jednak kupisz na raz więcej sztuk, to zdecydowanie bardziej będzie Ci się to opłacać. To rozwiązanie szczególnie cenione przez firmy produkujące lub sprzedające kawy, herbaty, soki, kisiele, witaminy do rozpuszczenia i wiele innych produktów, które można pić bądź jeść w kubku. Choć oczywiście nie jest to konieczny warunek, gdyż bardzo często na taki gadżet reklamowy decydują się także instytucje bankowe, samorządowe oraz wiele innych.

Gdzie warto zamówić kubek reklamowy?

Produkt, który dajesz klientowi czy kontrahentowi za lojalność bądź na zachętę, koniecznie musi być solidny oraz estetyczny. W końcu jakość takiego produktu wpłynie od razu na sposób postrzegania Twojej firmy. Polecamy, aby skorzystać z naszej oferty, gdyż nasze kubki doskonale sprawdzają się w wielu sytuacjach, np. na konferencjach branżowych czy spotkaniach biznesowych. Wykonamy je dla Ciebie i Twojej firmy w dowolnej ilości, jednak minimalne zamówienie wynosi 36 sztuk.